Babyboom

Träffade Natalie idag, vi käkade lite ihop och sen åkte vi till Ica Maxi och ÖB.
Trevlans. Inte så ofta vi ses. :) Hon har en riktigt kanonkula nu, inte långt kvar
tills tvillingarna ska ut. Tycker varenda jävel skaffar barn, snart bara jag kvar? :D
Haha, men just nu har jag faktiskt nog med mig själv. Vill kunna leva livet, kunna
resa och göra precis vad jag vill. Det går liksom inte om man har barn. Inte lika lätt iaf.

Men en riktig goding till karl skulle jag inte tacka nej till, men antar att det kommer när
det kommer. Om jag fick välja så skulle han gärna få komma typ NU. *flinar*
Simpla "krogragg" osv har jag liksom fått nog av, får inte ut ett dyft av det. Helt meningslöst.
Nog om ämnet karlar, sätter punkt där ;)

Undra vad man ska hitta på och äta idag, ingen lust att göra något alls faktiskt.
Så tråkigt att laga mat till sig själv, men jag måste ju ha matlåda imorgon så...
Man orkar fan inte med en hel dag utan att äta lunch, så nått får det bli. "Köttfärssås" & ris kanske?
Ah, det får duga. Nu ska jag ta mig en cigg och ringa & se om Mimmi kanske är mer pratglad idag... :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback