Bakfyllornas bakfylla

Hade ju tänkt att bara vara hemma igår och ta det lugnt...
Men Hanna fick visst med mig ut, trevligt att träffa dig igen :)
Kvällen var rätt kul, och tyckte inte att jag drack mer än vanligt?
Och endå har jag haft en fyhelvetes bakfylla, minns inte när jag
mådde så kasst sist. Har spenderat HELA dagen inne på toan.
Ah, sen kan ni ju tänka er själv varför. Usch, det är inte förens nu
jag börjar känna mig lite smått som en människa igen. Men att
åka någonstans idag finns inte på kartboken! Liz var inte heller
på topp idag, så vi tar helt enkelt filmkvällen en annan dag...

Ikväll ska jag enbart ligga på soffan, äta pizza, chips och godis.
Bara moffa, och det är alltid nice. Kanske kolla på någon film, om
jag inte somnar vill säga. Haha! Känner mig helt förstörd.
Får se om jag orkar färga håret, har ju både blekning och svarthårfärg
hemma nu. Men det är så pillrigt att hålla på, öhrk.

Soffan nästa!
Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för en trevlig kväll gumman<3. fan va full jag vart, även jag har vart bakis hela dagen

2009-04-18 @ 21:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback