Borta bra, men hemma bäst

Nu är jag hemma igen, väldigt skönt faktiskt.
Ska bli skönt att få sova i sin egen säng inatt.
Och imorgon är det skola igen, vilket jag inte
har det minsta lust med. Tur att vi inte går länge
på tisdagar, bara till 12. Borde vara så varje dag.
Drömma går ju alltid :)

Det vore otroligt nice med ett varmt bad nu, men
det finns risk för att jag skulle somna där i då.
Ja, jag är faktiskt så trött *flinar* Fast å andra sidan
så ska man ju inte bada när man är nytatuerad.
Ehm, får väll hålla armen utanför badet eller nått. :D

Smarta jag glömde min hemmanyckel i Sthlm, som
tur är har jag gett min extranyckel till mamma. Så fick
hämta den idag. Fick t.o.m skjuts hem från tåget, gött
att slippa ta den förbannade bussen. Hatar't. Bäst för
mig att jag låter bli att låsa mig ute, Haha! Hoppas på
att Cat kan skicka nyckeln imorgon, då har jag den iaf
på onsdag. Borde skaffa ett helt gäng med nycklar...

Nähä, ett varmt skummbad får det allt bli nu..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback