Dubbelsäng!



Har varit i skolan idag, slutade kl.15.00, är hur trött som helst.
Men vi har i stort sett inte haft några riktiga lektioner idag, bara
förberedelser inför påskmiddagen som vi ska ha imorgon.
ALLA 150 elever ska äta, Haha! Undra hur många som kommer
närvara? På föregående middagar har det varit långtifrån alla där.
Eftersom jag inte ens fick någon julmat i julas så är det givet att jag
ska dit och vräka i mig. Gratis mat, det kan inte bli bättre. *flinar*
Och sen är det Påsklov, underbart. Lediga i hela 10 dagar. Synd
att ekonomin suger som vanligt bara, alltid lagom till loven.

Men idag är det storstädning pågång, kom hem vid halv fyra och har
städat sen dess. Nu är det as fint i vardagsrummet/sovrummet , bara
köket & badrummet kvar. Behöver damma och plocka lite där. Ska strax
springa ner i tvättstugan, och det lär bli några maskiner. Kul...
Men jag är glad för det, för ikväll får jag min dubbelsäng! Kommer väll
ta upp typ halva lägenheten, haha men vem bryr sig. Jag gillar stora saker ;)
Och jag misstänker att Cat kommer bli den första som sover med mig i den,
hon sa att hon skulle komma hit nästa vecka. Hoppas hon inte ändrat sig.

Nehe, nu ska jag fortsätta dona - Har fullt upp idag. Ciaó
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback