Helgen

Jag och Mimmi tog en sväng på stan i fredags, shoppade lite nytt och inhandlade alkohol.
Det känns ju redan nu i plånboken, nåja efter denna helg ska det bli lugnt ett tag. Vi förfesta
för oss själva, fast vi hade lika kul för det *flinar* Vi kom tillslut iväg till RAW iallafall, blev ju
lite knas med "listan" - Men Jocke kom som en räddare i nöden och vi fick gå in med honom.
Han var tydligen uppskriven på listan "Jocke +5", Haha. Annars hade vi nog knallat vidare, för
så gärna ville jag inte se The Suspenders igen. Inte mycket nog för att betala inträde iallafall.
Var ju skapligt mycket folk därinne, så vi hängde mest utanför och kedjerökte. Blir lätt så.
Vi stannade iaf tills stängningsdags, sen hakade vi på J till någon efterfest. Kul med nytt folk.
Fick höra lite smakprov på J's nya band (A boot in the bollocks) och det lät fanimej inte illa.
Blev en lååång natt, men jag klagar inte för det. Alla var toktrevliga och jag trivdes rätt bra.

Lördagen spenderades typ i Mimmis soffa, fan va sliten man har varit. Kom hem för några
timmar sen, varit på Willys och handlat mat med mamma också. Skönt att ha frysen full igen.
Har precis käkat, är proppmätt. Funderar faktiskt på att gå och sova tills klockan elva....
Ska se ett program på tv:n då, och sen sova vidare. Haha! Som sagt, jag är helt slut.
Nääru, nu orkar jag inte pilla på tangentbordet mera idag. Shalom.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Yes baby , de var en lyckad helg ! ;)

Ses i morrn, Puss <3

2009-04-26 @ 23:06:34
URL: http://twinkletwirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback