Hem ljuva hem



Kom hem från Mimmi idag, känns väldigt skönt att få sova i sin egen säng igen.
Och givetvis att få vara för sig själv lite också. Men tack för att jag fick sova hos
dig hela veckan, jättesnällt! Hoppas det inte har varit alltför påfrestande *flinar*
Idag fyller Mamma 53 år, grattis! Har varit och grattat henne, och där bjöds det
minsann på prinsesstårta, cheesecake och bullar - Allt hemmagjort som vanligt.
Hur gott som helst! Hade ju gärna tagit med mig lite hem också...

Efter vistelsen hos mamma så följde jag med min syster hem, då blev det pizza.
Jisses va nyttig man varit idag. Haha! Men å andra sidan så har jag rört på mig
mycket mer denna vecka än vad jag brukar göra så.. Detta var jag allt värd ;)

Är trött nu som vanligt, så lär nog lägga mig i tid idag. För imorn måste jag åka till
Willys och handla mat med syrran, och sen ska jag ner på stan med Mimmi och
fixa allt inför kvällen. Är dock inte lika pepp inför morgondagen som jag var förut,
men det kanske känns bättre imorgon. Lite dricka blir det allt.

Har lite beslutsångest angående WCR - Vill verkligen se Social Distortion men
det är knapert med pengar.. Det kanske kan lösa sig, men jag vet nästan ingen
som ska åka dit?! Tänker ju knappast åka ner ensam. Irriterande, vill ju inte missa
dom när dom väl är i sverige. Fan! Om man endå vore rik!

Om man skulle ta en cigg nu kanske, och glo lite på tv:n innan man ska sova.. Hajjdå.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback