Infektion



Härligt, min infektion i tandköttet is back to stay!
Allt på grund av den där jävla skit tanden. Varför ska man
ha visdomständer? Kan knappt äta utan att bita mig i kinden,
och det är svullet som tusan. Vill inte gå till tandplågarn heller,
har inte råd med en svindyr räkning denna månad också. Prupp :(
Blaaah, alltid ska jag ha ont någonstans.

Aja, det blir ingen utgång idag - P & M har ändrat sig och Anna är
lika fattig som mig. Resten är bara tråkiga. Skit ner er.
Så det är väll snart dags att laga mat, och idag blir det nått simpelt
som makaroner och falukorv. Funkar helt klart, är faktiskt längesen
jag åt det. Men det hade ju inte varit fel med lite Kina/Thai-mat. :)

Syrran pratade om att vi skulle ta och basta någon kväll framöver,
och det lät inte fel alls. Det är ju så himla skönt! Och så kanske det
blir tjejmiddag nästkommande helg, efter påsk. Vore asskoj, var inte
igår jag var ute med min syster. Hon är skitkul på fyllan! Haha.
Ah, givetvis annars också men ni förstår vad jag menar.

Nu äre dags för makaroner och falukorv!
Kommentarer
Postat av: Cat

spara krogenpengarna tillf redag då baby!? :D

SAKNAR DIIIIIG <3

2009-04-07 @ 19:52:25
URL: http://psychosexual.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback