Jag och min öl

Jajjamen nu är min säng såld, välbehövliga pengar minsann.
Det var 3 smågrabbar som kom och hämtade den, Haha.
Petra kikade förbi idag också, bjöd henne på mat - Ris, kycklingfilé,
Café de paris sås och kokta grönsaker. Jag har inget emot att bjuda
på mat när det finns, bara kul att slippa äta ensam. Vi kikade, eller jag
kikade på The fast and the furious 4. Skit bra var den! :) Hon somnade
visst. Nu har hon åkt hem så nu är man ensamer igen, kanske lika bra.
Orkar endå inte göra så mycket, hostar ju typ lungorna ur mig. Fy fan
för torrhosta! Vad sjutton hjälper mot det? :( Aja, man har ju varit med
om värre saker än detta. Funderar på att ta mig en kall öl, dom har ju
faktiskt legat i kylen i över 2 veckor. Så det är jag värd, iallafall en öl....

Och så vill jag bara påpeka att t.o.m Johanna (som har skaffat karl & är nykär)
bloggar mer än Mimmi :D Skärpning nu gummsan! <3
Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag ska skärpa mig, men har varit så omotiverad ett tag nu.. :) Puss

2009-04-18 @ 20:24:11
URL: http://twinkletwirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback