Partymood

Ja, jag är extremt partysugen just nu. Har ju så tråkigt att
jag snart börjar städa - Även fast det knappt behövs. Haha.
Men seriöst, hur härligt vore det inte att sitta och dricka öl ute? :)
Alla andra verkar dock ha annat för sig idag, jävla tråkmånsar.
Tycker allt att det är dags för grillning snart, det är ju så gott.

Hm, i Maj ska jag, Anna, Emelie och några till från skolan åka
till GÖTEBORG! Wohoo. Vi ska gå på universeum och på kvällskvisten
blir det utgång på någon krog där. Det ska bli tokskoj! Fast det
är ju typ 1 ½ månad kvar.. Sen ska jag försöka ta mig ner i Juni
också - West Coast Riot, Social Distortion ffs <3 Kostar ju skjortan,
men får försöka styra upp det endå. Min syrras karl och någon av
hans polare ska ju ev åka ner, då kanske ja kan haka på dom.
Roadtripp, alltid skoj *flinar*

Och angående sommaren, jag vill verkligen åka bort nånstans..
Campa och bara ha det gött. Vill helst till Öland, och så är det ju så
perfekt att Annas farfar bor där. Gratis boende, då spar man in lite
pengar. Då behöver man bara fickpengar och pengar till resan. Guld.
Dom enda gånger jag har varit på semester har det varit med min
familj/släkt - Så åker gärna med någon vän eller så. Känns aningen
roligare. Well, vi hoppas på det bästa. Nu ska jag fixa nått att äta...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback