Pastasallad

Kom precis hem, har varit ute och åkt med syster yster.
Vi va på ÖB, kollade på cykel till Felicia, svängde förbi bibblan
så jag fick lämna in min bok och så åt vi pastasallad hemma
hos henne. As gott! Och så slipper man göra lunch till sig själv..
Pernilla och Mattias är sugna på att gå till Harrys ikväll, men jag
är inte så säker på att jag fort.f vill. Har ju som sagt inte mycket
pengar att handla för. Ska vila lite och se hur jag känner senare.

Jag tror jag mötte världens grinigaste gubbjävel inne på bibblan?!
Frågade om jag kunde lägga min bok på disken där han satt, jag
menar jag lånar inte böcker speciellt ofta - 1 gång var tredje år kanske?
Och svaret jag fick var: NEJ! Det här är ingen återlämningsstation, den
är där borta på väggen. Och där ska alla böcker lämnas!
- Jävla tjurgubbe! Hur fan ska jag kunna veta det. Haha. Man behöver ju
inte låta otrevlig, men så blir det väll om man inte får ligga med frugan!
Sådana personer borde inte få ha jobb där dom ständigt har kontakt med
människor. Eller har jag fel?

Aja, nu ska jag vila lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback