Peppar peppar

Nu har jag den svarta färgen i, sen är det dags för att bleka bort det gröna.
Håller tummarna för att det inte ska gå av ännu mer än vad det redan gjort..
Skulle det endå göra det, så får det väll bli svart igen eller nått. Kan ju inte gå
omkring med en extremt kort blond lugg? Eller? Haha det skulle nog se ganska
kul ut. Nåja, jag hoppas på det bästa.

Senare idag, eller rättare sagt ikväll ska jag åka till Mimmi. Ska sova där tills på
fredag. Så lär blogga ännu mindre då. Inte för att det är speciellt många som läser
min, men endå. Lär ju ha med mig ganska mycket grejer, så jag har fått mamma
att skjutsa mig dit framåt kvällen. Kalas! Jag hostar och snorar fort.f som fan, hur
länge ska man behöva ha skiten? Hostar så jag nästan kräks. Jobbigt värre.
Men det är väll bara att härda ut denna envisa förkylning! Sålänge jag är frisk tills
på fredag så är jag nöjd. Då blir det ju RAW för min del. Är inte mycket för själva
stället, men ser ju gärna The Suspenders igen så va gör man inte. *flinar*

Nu ska jag ta mig en cigg innan det är dags för att skölja ur färgen. Hej då.
Kommentarer
Postat av: Cat

Låter ju som att du har samma som jag hade innan jag blev utkastad från skolan, jag var väöl sjuk i nästan en månad. Bara det att jag hostade fan tills jag spydde.. Krya på dig snygging <3

2009-04-19 @ 15:17:27
URL: http://psychosexual.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback