Provligga?! Ehm..

Har varit hos min kära syster hela kvällen, ätit mat och haft det trevligt.
Vi har kollat massa på gamla avsnitt av ballar av stål, så jävla kul! Haha.
Älskar fan han den där Fredrik, och dvärgen Ricky. Jag skrattade så mycket
att jag nästan grät... Sen visade Carola mig nått som gått på 1:an, hmm
tror det hette nått med "Mia och Klara" - Va rätt kul det med...

La även ut min smidessängram på blocket, eftersom jag har fått en dubbelsäng
så har jag ju ingen användning för den gamla. Skrev även att madrass medföljer
om så önskas. Den är ju inte ny precis, men endå. Och alldeles nyligen ringde
någon snubbe, Thomas tror jag att han hette. Han undrade om det var jag som
hade lagt ut annonsen osv... Och så ska jag väll påpeka att han pratade as mysko,
helt seg och det tog aslång tid mellan orden.. Sen sa jag att madrassen inte är
speciellt ny, då frågar han om han får komma och provligga den?! HAHAHA!
Blev ju helt stumm, visste inte vad jag skulle svara.. Fick nog fram ett ynkligt "ja" iaf..
Hur som helst så skulle han höra av sig till helgen igen, men som sagt först till kvarn.
OM han kommer så får fan någon vara lov att vara här, vågar inte träffa honom ensam.. :D

Till råga på allt så börjar jag bli sjuk, snorar, har asont i halsen och känner mig febrig.
Det är det sista jag har tid med nu! *suck* Så mår jag sämre imorgon så får jag allt bli
hemma från skolan. Någon som har en mirakelkur eller nått?
Ska sätta mig i soffan med ett glas saft och en cigg. Kram Banan.
Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha, vilken idiot! ;) Puss

2009-04-15 @ 02:46:14
URL: http://sooulweeeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback