Sjuker

Mår ju knappast bättre idag, näsan och halsen är helt igentäppta.
Känner mig nästan lika ynklig som en sjuk karl, någon som vill komma
och ta hand om mig? Det ultimata hade ju varit att  fortfarande bo kvar
hemma hos mamma, men så bra har man det inte! Och fyfan för min
nässpray - Menthol, den är ju så stark att det svider i hela näsan...

Ska bara ligga och slöa hela dagen, sen ikväll är det tvättdags. Vet inte
hur jag ska orka med det, men finns ju ingen som gör det åt mig så ;)

Är asnojjig för att bli utkastad från skolan nu, det skulle resultera i att jag
blir återbetalningsskyldig och att jag inte kommer kunna betala hyran och
därmed bli vräkt och få skulder. Suck?! Men nu är jag faktiskt sjuk, och orkar
inte gå till skolan. Får prata med rektorn så fort jag känner mig lite bättre.
Frågan är ju om dom ens kommer tro mig, men det måste dom..

Aja nu blir det lite te med honung i för min del, lägger upp den låt som spelas
mest hemma hos mig nu. Love it, och musikvideon är ganska kul.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag råkade ut för at tbli återbetalningsskyldig när jag hade varit sjuk för mycket. Har man inte läkarintyg så tror de en inte..:/



Lizz

2009-04-15 @ 13:02:56
Postat av: jenny

åhh va kul att höra :) tack tack :)

2009-04-15 @ 19:32:28
URL: http://jenny016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback