Skola

Sitter i skolan nu, har data. Så jävla tråkigt, vill bara gå hem. Kunde knappt sova
en blund inatt så är inte världens piggaste. Har dessutom sjukt ont i magen...
Det typ krampar hela tiden - Men det kanske går över under dagen. Om ja har tur.
Efter skolan ska jag ner på stan en snabbis med Mimmi, köpa en tröja. Om den
finns kvar i min storlek, konstigt nog så brukar alltid alla XL gå åt först? Tjockis Sverige?

Min tatuering ser ut som en gnuggis numera. Hm? Den behöver verkligen fyllas i, ORKA.
Får gå med långärmat, haha! Vill ju fixa till det nu, men drömma går ju :D

Är sjukt sugen på kaffe, hoppas det finns nått kvar så man kan dricka sig lite på rasten.
Fast det blir väll snarare att pimpla med tanke på att rasten bara är på 10 min - Stress!

Om man skulle försöka plugga lite kanske, försöka iallafall....

 Puss!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback