Sunny day

Orkar faktiskt inte blogga speciellt mycket nu, är trött och har inget vettigt att skriva.
Har varit i skolan hela dagen idag med, tråkigt som fan. Slutade klockan två och
sen gick jag och Emelie en sväng på stan. Har iallafall varit varmt & skönt ute :)
Köpte 2 nya affischer på stan, och så har jag varit på rusta med Kim & Carola
där jag hittade 4 små tavlor för 100 kr.. Så nu har jag nått att ha på väggarna!
Wohoo, ska bara orka sätta upp dom också. Vet inte ens om jag har nån spik?
Imorn går jag bara mellan 09.50-12.00 och efter det ska jag till Tuna Park med
mamma, hon ska minsann köpa nya skor till mig. Sött. Men resten av dagen
blir toklugn. Har ingen som helst lust att festa. Ev så går jag förbi syrran, dom
skulle äta nått gott och sen gå ner och kolla på elden. Får se om jag går dit...
För på fredagen är vi allt lediga, men det är nog dom flesta jag känner..
Btw så saknar jag Cat - Hon har inte hälsat på mig sen nyår :(

Nu ska jag kika färdigt på Grey's Anatomy och sen är det sovdags - Trötter.
Kommentarer
Postat av: Cat

Jag saknar dig med :( Jag kommer så snart jag orkar :O <3<3

2009-04-30 @ 04:24:16
URL: http://psychosexual.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback