Tatulering

Åh va mätt jag är, nu har vi precis käkat - Så jävla gott!
Blev kebabtallrik för min del och hamburgetallrik för Cat.
Inte helt fel, lite omväxling istället för bara smörgåstårta.
Jag blir iallafall kvar en dag till, åker hem imorgon.

Eftersom Cat och jag är himla duktiga på att sova i skift så
blev det ingen tatuering igår, men snart är det dax. Denna gång
blir det på armen, men vad det blir får ni se senare... :)

Nu är lovet fan slut snart, ser inte direkt fram emot att behöva gå
upp astidigt igen. Fast det är ju endå skönt att ha nått att göra om
dagarna, blir ju skittråkigt om man bara skulle sitta hemma varje
dag. Skulle dock inte skada med sovmorgon lite oftare *flinar*
Men så bra har man det inte... Får iallafall åka hem skapligt, så
man inte är som en zombie i skolan...

Nu ska jag lägga mig och jäsa på soffan ett tag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback