Grattis Cat, lite sådär i efterskott..

Märks ju direkt att jag inte varit hemma, bloggar alltid mindre då.
Åkte iallafall till Cat i torsdags, hon och hennes nya flamma mötte
upp mig på centralen och så tog vi en shoppingtur i staden. Trevligt.
Hela torsdagskvällen gick åt för att göra smörgåstårta till Cat, och
fan så god den blev! Tur att den blev omtyckt av alla andra också..

I fredags blev det firande av C, det kom hit lite folk och vi käkade och
drack massa gott. Lite senare bar det av till Harry B James, alla kom
dock inte in där. Kasst! Knappt så jag fick komma in, och jag var inte
ens full - Bara det att jag höll på att få en astmaattack. Hade aningen
svårt att andas. Men Cat som var fullast, hon kom in utan problem. Haha
Vi var väll kvar tills runt 2, sen bad vakten oss att börja röra oss hem.
Can't see why? *flinar* Och i vanlig ordning blev det fyllekäk och svarttaxi
hem till Sollentuna. Sen har jag tusan sovit tills typ 5 idag på eftermiddagen!
Jisses va sega vi har varit idag, längesen man var såhär trött efter en utekväll.

Nu sitter vi båda och slösurfar vid varsinn dator, socialt va? Eller inte...
Väntar på att Cat ska orka tatuera mig, kommer bli så jävla nice :D
Och snart börjar det en kul film på tv:n - Deuce bigalow - European Gigolo.
Så jag ska allt ta och kika lite på den, och försöka hålla mig vaken.
Trött tröttare tröttast...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback