Uppe med tuppen

Vaknade nyss, har ätit en macka och nu sitter jag här & lyssnar
på musik. Givetvis bra musik *flinar* Ska ta mig en cigg också,
bara tanken på att verkligen sluta röka känns asjobbig. Dels för
att jag vet hur jag blir då + att jag vet hur Mimmi mår nu. Hon har
inte rökt på 1 vecka, (med hjälp av plåster) duktigt gumms!

Idag ska jag ta mig in till stan, måste lämna tillbaka en bok på
biblioteket och så tänkte jag passa på att hälsa på pappa.
Tycker allt han ska bjuda mig på mat, det som önskas är pannbiff
och äkta potatismos - Ingen gör det så bra som just min pappa!
Min bror har ju flyttat in i lägenheten ovanför pappa, nära och bra.
Tar nog en visit hos honom också, när man endå är där.

Jag är verkligen helt såld på dansband, speciellt Lasse Stefanz.
Det är väll det sista någon skulle gissa på att jag lyssnar på om
dom skulle se mig. Haha! Jag och Frida ska ta och se dom någon
gång, hur kul vore inte det liksom? Bara mysigt och trevligt folk, inga
dryga jävlar. - Som det alltid finns på alla andra spelningar man går på.
Så jag hoppas på att dom spelar någonstans i närheten i år.

Har lite ångest över att jag beställde en ny mobil, vet att jag verkligen
behöver en.. Men endå.. Den kostade ju lite. Fast jag har faktiskt aldrig
köpt en helt ny mobil förut, så någon gång måste väll vara den första...

Btw så är det underbart väder idag igen, och det gillar vi...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback