Då var Rock at sea bokat & klart

Idag var första dagen i skolan, och det kändes tamefan asbra. Många nya i
klassen, tyvärr inte en enda heting - Bara töntar. Och ja, jag dömmer alltid folk.
Första intrycket you know. Nu går jag iallafall i samma klass som Mimmi, stackarna
kommer inte få en lugn stund. Haha vi kan fan aldrig hålla käften. Tror det kommer
kännas roligare att gå till skolan nu. Efter skolan gick jag hem till Pernilla och Mattias.
Sen tog hon och jag en sväng på stan, kändes så skönt att vi hann umgås ett tag.
För det var inte direkt igår. Hon köpte ett leopard linne och en svart kofta åt mig, åh
dom är så fina! Det blev min födelsedags present, tack gumman <3 Kom hem för lite
mer än 1 timme sen och jag är helt slut! Skulle helst av allt bara vilja gå och lägga mig,
men då kan jag inte sova inatt så jag får allt hålla mig vaken tills efter prison break.

Ringde och bokade en hytt till Rock at sea 50 & 60-tal idag, det blir jag, Cat, Annie och
hennes vän Sanna som ska åka. Var tydligen tvungen att söka dispans för Cat's del men
jag hoppas att det löser sig. Den 21 November bär det av, det är en lördag också så jag
behöver inte ta ledigt från skolan. Guld! Fy fan idag är en såndär bra dag, då allt känns
perfekt. Och sådana dagar klagar jag inte direkt över.


Kommentarer
Postat av: Izzy

Då kanske vi syns på båten då? :)

2009-11-17 @ 17:07:51
URL: http://boppin-izzy.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback