Det regnade visst öl

Var nere i tisdags och kikade på Björn Rosenström, det blev väll mindre
lyckat. Hann inte mer än att komma in i tältet och vips så fick jag en hel öl
över mig. Blev fan dyngsur, hade jag sett fittan som gjorde det hade hon
fått en rak höger! Därmed var jag bara på dåligt humör resten av kvällen...

Har haft fullt upp idag, först var jag på Willys och handlade med mamsen..
Hon köpte allt jag behöver för att göra en smörgåstårta och lite annat. Tack<3
Sen var det bara att åka hem och börja städa - Är helt slut nu, men tårtan är
klar och det är bara lite kvar på städandet. Tar det sista imorgon, orkar inte mer
ikväll. Mamma, syrran och resten kommer inte förens vid två taget så har ju tid
på mig. Då blir det fika och framåt fem kommer Mimmi och Anna. Wünderbart.
Det blir förfest här och sen åker vi ner på stan, Dia Psalma spelar på min dag
& allt *flinar*. Ska bli kul att se dom live. Och så ska jag tamefan åka minst 1
karusell. Älskaaaar karuseller.

24 börjar strax på tv:n, ska kika på det och sen sova. Det blev inge stan idag,
är för trött och det var endå pissväder. Men imorgon då jävlar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gör du smörgåstårta?

Kan du inte lägga ut recept?

Den ser himla god ut!

2010-04-15 @ 16:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback