Diabetes?

Har varit hos syrran och Kim hela dagen, kom precis hem. Det bjöds på
smörgåstårta och massa annat gott. Aldrig fel med det. Kim fyllde ju hela
27 år, snart gubbe. Haha! Har haft det jätte trevligt tills för någon timme sen..
Har mått illa som fan och varit skakis.. Mamma och syrran tror bestämt att
jag har diabetes, så hon ville ta blodprov på mig där hemma. Men nejdu,
av någon konstig anledning så är jag livrädd för att ta blodprov! Även om det
bara är en såndär liten sticka.. Sjukt, med tanke på att jag kan pierca och tatuera
mig utan några som helst problem. Nåja, jag ska väll ta och lägga mig snart för
det brukar oftast hjälpa. Men först, ett stort glas iskallt vatten.
Kommentarer
Postat av: Madde

Jag är likadan hatar nålar och sprutor men piercings å tatueringar funkar! :)

2009-08-11 @ 10:36:52
URL: http://baccardi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback