Hon e gla, "alltid" lika gla

Jag börjar helt seriöst undra vart mitt goda humör kommer ifrån? Det bara
poppade upp ifrån ingenstans, men jag gillar läget.

På tisdagar har vi sådana där underbara tider 08.30-12.00. Kan det bli bättre?
Hamnade på stan efter  skolan igen. Fast Mimmi och jag satt mest och tittade
på folk. Haha det kan vara jävligt roande ibland. Mwhahaha. Köpte ett nytt naggellack
idag för typ 20 kr och det var allt, sen lämnade jag tillbaka en topp som inte passade.
Har inte så mycket pengar kvar - Konstigt. Eller inte.

Började tvätta direkt när jag kom hem och sen har jag diskat, lagat mat och snart så
ska jag diska igen. Mindre kul, men det finns ju ingen annan som gör det åt mig.
Helst av allt skulle jag vilja lägga mig och sova nu, är sjukttrött om kvällarna.. Fast de
känns som att det är lite för tidigt för att krypa ner. Blir tv ett tag nu.

Och imorgon är det Arboga med vuxendagiset.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback