Fläckis

I fredags skulle jag och Mimmi ha gått och sett Sommaren med Göran, men alla
platser va fullbokade. Så vi drog hem till Anna W på fest istället, inte helt fel det
heller. *flinar* Lite senare blev det Time Out för ett tag, och även fast jag hade
pengar så köpte jag inte ett skit på krogen - Kors i taket. Det var väll ganska kul
där, men jag åkte hem skapligt endå. Fick skjuts av brorsan, så vi stannade på
donken. Fyllekäk is the shit! Sen höll jag på att välta tv:n hemma, lyckat? Haha.
Hur som helst så hade jag en kul kväll, det får vi göra om.

Igår var jag bara hemma och slappade, gjorde hemmagjord pizza och bakade
snickers kakor. Jag kan om jag vill ;) Finns massa snickers kvar så om någon
känner sig sugen så är det bara att dyka förbi.. Tror att jag la mig innan 22 igår?
Var verkligen helt slut. Så dom timmarna jag har sovit var välbehövliga.

Har precis färgat håret, och jag lyckas alltid få svarta fläckar här och där. Hoppas
att dom försvinner helt nästa gång jag duschar iallafall. Ska ju faktiskt till skolan
imorgon. Hade velat åka ner på stan idag, men det blev inte så. Tar det någon dag
i veckan. Nu ska jag försöka röja upp lite här hemma och göra matlåda tills imorn..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback