Baconsjukan?

Idag är jag verkligen inte på topp, mår som ett ruttet ägg. Halsen gör ont, näsan rinner
och det värker i hela kroppen. Jag har varken tid eller lust att vara sjuk just nu. Inte nog
med det, jag ska ha mens vilken dag som helst också. Kan det bli bättre?!

Gjorde nyss matlåda - Pulvermos och köttbullar. Haha riktigt avancerat må ni tro. *flin*
Så det blir skola till 15.20 och sen ska jag hem till Anna, ska faktiskt sova kvar där. :)
Hon vill inte vara ensam nu & det är förståligt med tanke på allt som skett runtomkring
henne. Idioter finns det gott om! Vi ska väll kolla på någon film, snacka skit och sånt där
allmänt som vi tjejer är experter på. Ser fram emot kvällen.

Men nu ska jag packa allt så jag är redo att ta bussen vid nio. För övrigt så nås jag på
mobilen det närmaste dygnet. Vi synes & höres. Puss på're

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback