Catrine Laaksonen

När människor jag älskar mår dåligt så blir det automatiskt att jag mår dåligt själv, igår var en sådan dag.
Det kanske inte finns så mycket som just jag kan göra, men det allra viktigaste det är jag hur bra som helst på;
Att alltid finnas där, när jag behövs som mest. Jag älskar henne, hon är definitivt en av mina bästa vänner och
jag vill se henne skratta och le - Inte gråta och må dåligt.
Hon är en sånn fin människa, och jag är glad att hon är min vän. För jag vet att när jag mår som dåligast så är hon en av dom som kommer finnas där och torka mina tårar. <3

Kommentarer
Postat av: Cat

Sötnos <3 Jag älskar dig!

2009-12-19 @ 14:36:19
URL: http://detfinnsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback