Deprimerande

Det är faktiskt inte mänskligt att behöva tvätta klockan sex på morgonen, men vad gör man?
Fanns liksom ingen annan tid igår och jag behöver rena kläder NU. Så det var bara att gå upp
med tuppen, eller tidigare t.o.m? Har minsann för mig att tuppen vaknar vid sju. But Really,
who cares. Hade varit skönt med en morgon promenad men jag vill inte riskera att bli ännu
sjukare. Sen är det riktigt grått och äckligt ute. Man blir tamefan nästan deprimerad. Så illa att
man bara vill dra täcket över huvudet och somna om. Ja menar, ska det vara vinter så kan vi
väll åtminstonde få ha lite snö?! Galet. Eh, varför inte hoppa över skiten och ge oss vår/sommar
istället? Varmt och sköööönt.

Fundilerar på att göra en kopp kaffe - Behöver nått varmt som sätter fart på halsen. Yees, det
får bli så. Maskinen är klar runt sju, så hinner nog börja kika på en film också. Får se vilken...
Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har också fått ut idioten, men det är typ 1 gång av 200. Haha ;) Krya på dig förresten!

2009-12-10 @ 11:57:18
URL: http://sooulweeper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback