Julstök

Kan tala om att det var riktigt segt att kliva upp imorse, men efter en dusch kände jag mig lite piggare.
Mamma och jag släppte av Cat hos tandläkaren och så åkte vi vidare till bolaget. Blev lite öl och glögg för min del. Så nu ska jag väll ha så att jag klarar mig den 24:e & 25:e. Åh det kommer bli alla tiders! Kändes riktigt bra att få julmat hemhandlat också, vissa saker måste man bara ha. Stötte faktiskt på syrran och gullungarna inne på Willys, hann t.o.m fika lite efteråt *flin* Det sista stoppet var Ica för mina nya vinterskor hade minsann kommit, nya Uggs fast beiga. Så nu slipper jag frysa om mina stackars fossingar.

Är helt slut nu, har varit igång hela dagen - Gjort snickers, ischoklad, köttbullar och fixat julskinkan. Hualigen!
Mitt i allt så har Cat's pappa hunnit komma hit, vi har med andra ord finbesök nu. Han har dessutom köpt julklappar åt mig och hur gulligt är inte det då? Inte ens min egen pappa gör det, knappt så han hör av sig. Nåja, tur att det finns lite bra människor kvar i denna värld. Pappa Petri köpte även med sig en välfylld påse med godis
plus att han bjöd på pizza idag. Inte illa pinkat. Ja bjöd även på ett smakprov av mina köttbullar och tro mig, dom
var omtyckta. Inte som mammas, men förbannat goda.

Nog talat om mat, mår ju för helsike illa - Ska krypa ner nu och tro inte att det blir sovmorgon för mig imorgon heller, för då ska jag tvätta. Good Night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback