Fakkfejs

Cat gillade liksom inte att jag hade printat henne. Wonder why... Nåväl därför bjuder jag på denna gamla goding.
Tänkte att hon kanske blir lite gladare då?;



För övrigt så har jag träffat Anna idag, åkte hem till henne en sväng och hon bjöd på lite snickers - MUMS! <3
Annars har jag fasiken inte gjort mycket? Eller jo, började morgonen med att spy. Mysigt värre, har ingen jävla
aning om varför. Men har mått bättre resten av dagen så. Och kvällen har inte bara spenderats framför camen,
jag har faktiskt tvättat också *flinar* Ska strax hänga upp det sista innan jag ska lägga mig och sova. Nu är det
bara 1 skoldag kvar, samt avslutning sen jullov. Härligt som fan. Natti natti.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback