Guds tre flickor

Läste i Mimmis blogg igår att hon kikade på en serie som heter Guds tre flickor, den finns på svt play.
Ska väll erkänna att jag blev lite nyfiken på den (Sen är jag sjukt uttråkad också) så slog nyss på första
avsnittet. So far, so good. Så tack darling för tipset. Blir iallafall ett eller två avsnitt idag.

Påtal om M så pratade vi nyss i telefon och jag förstår faktiskt inte hon står ut med den där idioten, visst
när det finns känslor inblandade så är det inte så lätt att bara säga upp kontakten. Men det bästa är nog
att ignorera honom, låtsas som om att han inte ens finns. Det är mest knäckande för honom! Iallafall i just
detta fall. Men jag vet att du kommer kunna släppa detta tids nog, du är starkare än du tror v
Sen började vi prata om det här med barn, när är det våran tur igentligen? Tycker folk klämmer ut barn överallt
just nu *flin* Först och främst ska man ju hitta en karl som man är villig att skaffa barn med och det är väll inte
det lättaste. Dom säger ju att det kommer när det kommer, men helt ärligt så är jag trött på att vänta.
Amelie den grisen ska ju ha barn vilken dag som helst, såå glad för din skull hjärtat! Måste komma ner sen när
du fått lillpysen. :) Åwh, saknar mina göteborgare. Long time no see.

Känner mig faktiskt lite deppig över hur denna Jul kommer utspela sig. Ingen mamma, ingen syster, inga barn.
Visst, Cat och hennes pappa kommer ju vara här - Och det är jag glad över, min Cat och hennes goa pappa.
Men, jag har aldrig spenderat en jul utan att vara med min familj. Visserligen träffade jag inte min mamma på
julafton förra året heller, men då var jag endå hos min syster på julfrukost. Är det såhär det blir när man börjar
bli vuxen? Isåfall gillar jag det inte. Jag skulle vilja ha en riktigt stor julmiddag. Drömma går ju. Hur som helst så
ska jag, syrran & hennes familj och eventuellt brorsan & ungarna hem till mamma och Kjell på juldagen.
Då bjuds det på julmat osv. Men det är inte riktigt samma sak. Känner mig ensam, även fast jag riktigt aldrig är det numera. Man får väll försöka göra det bästa utav situationen.

Nu väntar det andra avsnittet av Guds tre flickor, sen ska jag plocka upp lite här hemma. Bye.
Kommentarer
Postat av: Amelie

Haha, ja snart kommer våran griskulting ;D

Saknar dig också, så sjukt mycket och du är mer än välkommen när bebisen kommit <3

2009-12-14 @ 21:22:34
URL: http://mommymakinmonsters.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaa, våran helg var tokmysig. Och jag läste att du hade fullt upp hela helgen du med, toppen att du hade det skoj & dessutom slapp baksmällan ;)

2009-12-14 @ 21:44:47
URL: http://sooulweeper.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Kul att du kikade in de.. Den rä väl lite smålarvig den där serien, men va fan, de är ju ja också så kanske inte så konstigt att ja gillar den ;)

Ses i morrn babe! Puss <3

2009-12-14 @ 22:00:06
URL: http://mindagar.blogspot.com
Postat av: Mimmi

Såg faktiskt inte först att du hade skrivit om mig, läste bara de översta.

Men du har rätt. Den här gången fixar ja de här för gott! <3 Puss

2009-12-14 @ 22:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback