Julavslutning

Idag mina damer och herrar, så var det julavslutning för oss - Hur skönt som helst, fast måste erkänna att det
kändes lite meningslöst att gå till skolan för 1 timme. 10.00-11-00. Fast jag fick ju min efterlängtade
skinkmacka, det fattades bara lite julmust. Det hade varit pricken över i:et *flinar*

Syrran hämtade upp mig när jag hade slutat och vi åkte till diverse butiken och innan det var dags att bege sig till
Junivägen så stannnade vi på donken. Lite mat i magen har ju aldrig skadat. Cheeseburgare är fan sjukt gott!

Så nu sitter jag här, ensam med barnen för tillfället även fast jag inte hade nån speciell lust att vara barnvakt.
Tur att dom sköter sig själva så bra, syrran och Kim skulle inte vara borta alltför länge. En av Kims jobbarkompisar kanske kommer över senare med sin son, det gillas. Blir öl + lite annat smått & gott.

Imorgon kommer mamma och Kjell hem till mig, ska ängtligen få hjälp att köra den gamla soffan till sopptippen och det ska bli så skönt att bli av med den! Inte en dag försent. Hon ska även ta med de sista av mina saker 
som har blivit kvar i hennes källare. Senare på kvällen har det talats om utgång med Anna? Får se hur det blir.

Nehe nu ska jag kika vad ungarna har för sig, trevlig helg på er allihopa!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback