Pulkarace & snöbollskrig

Det är sjukt mycket snö ute och det tycks aldrig sluta snöa - Helt okej men det behöver inte snöa just när jag
är utomhus så jag ser ut sen en vandrande snögubbe! Haha! Gjorde fan det idag, inte undra på att folk stirrade
på mig. Åh jag känner ett starkt begär efter att få åka pulka och ha snöbollskrig, man vet ju aldrig hur länge
snön behagar ligga kvar. Någon som är sugen på lite lekar i snön? Precis som alla barnen gör? ;D

Ringde nyss syster yster, var ett tag sen vi pratade men det var ingen hemma. Får prova igen lite senare. Tänkte
hon och ungarna lär ju åka pulka med jämna mellanrum nu när det är snö och då kanske moster Sandra kan få
följa med *flabbar* Då har jag verkligen en ursäkt att få åka!


Nehe om Moster Sandra skulle ta och göra matlåda tills imorgon kanske....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback