"Tyvärr jag kan inte släppa det här"

Åhå efter många om och men så kom vi ner på stan runt sisådär 17.00? Haha fint folk kommer sent. Fanns inte mycket fint nere på stan heller, blev bara ögonfransar, strumpbyxor och hårfärg för min del. Rosa hårfärg. Raaur.
Vi mötte upp Miims, sen skulle hon joina mig till bolaget eftersom jag skulle köpa åt Cat, Liz och Anna. En hel del att bära med andra ord. Men nej, jag är 21 och Miims är 23 men vi får inte köpa ut från systemet? Enbart för att Miims legg hade gått ut, men han ser ju fortfarande att hon är över 20? "Jag kan tyvärr inte släppa det här".
Skapligt irriterad blir man! Nåväl, jag får helt enkelt ta en vända ner på stan imorgon också. Suck.

Nu samlar jag ork till att städa upp här hemma, och den verkar lysa med sin frånvaro. Dessutom fryser jag som en gnu - Äh lite kaffe på det här så får jag nog upp värmen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback