Underbart!

Det första jag ser när jag tittar ut är en väldans massa snö *flin* Åh så underbart! Jobbigt bara att mina skor
har lyckats gå sönder.. Haha. Verkligen bra timing. Men vafan skitsamma, snöbollskrig och pulkåkning here I
come! Känner att jag kanske inte borde varit vaken såpass länge som jag var igår, tror jag somnade runt halv 2?
Kunde inte slita mig från datorn - Speciellt inte när söwtnosen slog på camen. Nåväl, tur att det bara blir en
lektion i skolan, sen möte med soc och sen kan jag åka hem igen. Skönt!

Började töja ut mina öron igår också, lite smått. Tar lite i taget så dom inte riskerar att spricka. Nehe nu ska jag
hälla i mig lite kaffe, ta en cigg och slänga på lite smink. Ha en toppen dag allihopa :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback