Vågen har fått parkinsons

Jooo, vägde mig inatt och då visade det på -16 kg och det känns ju för bra för att vara sant. Ja menar vågen som
dom har på vårdcentralen lär ju stämma och den visar inte på så mycket. Skapligt irriterande iallafall, att man köper en helt ny våg som hoppar lite som den vill. Får byta ut den så fort pengarna rullar in.

Har nyligen klivit upp och jag är vrålhungrig - Så nu blir det en knäckemacka, samt kaffe & cigg innan jag måste
in i duschen. Ska ju faktiskt följa med Cat till tandplågaren idag. Usch jag är inte avundsjuk...

Och sen vill jag bara påpeka att världens bästaste Anna fyller 20 år idag - Grattis Hjärtat <3
Kommentarer
Postat av: amanda

skulle också vilja att vågen visade -16

2009-12-22 @ 11:40:15
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback