Bloggande?

Jag ska allt ge bloggandet ett försök , inte för att jag är någon journalist direkt - Men endå ;)

Lovet har varit rätt trist , har ju legat med jordens förkylning den största delen av lovet.  Varför ska man lyckas dra på sig massa baciller till lovet ? Just my luck. Nåja, kände mig mycket piggare igår och minns inte när jag var på ett sånt partyhumör senast ...  Men givetvis fanns det inte en rolig själ som ville joina mig i öldrickandet, så jag nöjde mig med 4 öl och tvtittande.  Får ladda upp inför Volbeat istället, ser fram emot att inte bara närvara på en utav deras spelningar - Utom att faktiskt få se dom också ! *flinar* Blev ju inte direkt som jag hade tänkt mig sist.
Och eftersom spelningen infaller på en torsdag , så har jag ju funderingar på att stanna hela helgen.
Passa på att träffa en viss person <3 Han är så fin och go. Han har velat träffa mig under en längre tid, men jag har skjutit upp det enbart för att jag är så paranoid och blyg. Vafan vad är det värsta som kan hända ? Att man får nobben ?
Been there done that! And still here I am.
Jag ska allt ta mig i kragen , sluta tänka så mycket på allt - Och bara göra det istället !
Precis som just jag var förut , saknar mitt gamla jag. Man lever bara en gång så det är lika bra att passa på & leva rövare. Jag är ett svin & jag gillar't.

Well, just nu är jag hundvakt sen några timmar tillbaka. Syster + familj är i badhuset idag..
Så ska väll passa på att gosa lite med Theo medans han är kvar :)
Ciao.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback