Rooosa



Nu har jag färgat luggen och slingorna på sidorna, tog ju flera timmar eftersom jag
blekte dom x antal ggr. Men (som väntat) blev dom mer orangefärgade än blonda.
Vill ju ha dom helt vita, så för tillfället är dom rosa. Igen...
Skam den som ger sig , har bara ingen ork just nu för att bleka mer.
Tar det nästa vecka, innan Volbeat :)

Idag blir det utgång med Mimmi, Carro, Sofie och Anna , förfest hos mig.
Bara för att jag verkligen älskar att få städa upp allt dagen efter . Haha
Ska bli riktigt kul , fullt ös medvetslös!

Va givetvis tvungen att tvätta en maskin nu, för just den tröjan jag ville
ha på mig var ju tvungen att ligga i tvättkorgen. Surt.
Och känner inte direkt att jag har råd att köpa något nytt.

Jahapp, nu ska jag ta och plocka upp lite här hemma, diska, få nått i magen
och hoppa in i duschen . Så jag hinner fixa mig i lugn och ro innan dom
kommer över sen...

Tjingeling :*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback