Die die die my fag

När jag väl kommit hem la jag mig för att sova ett par timmar.
Det kunde ju jag tro - Precis när jag höll på att somna så började
nån jävla bögjävel dra igång sin "grästrimmer" eller nått. Och inte
nog med det, precis efter blev det gräsklipparen. Gå och dö!!!!!!!!!!
Jag är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen.. Men allt som
innebär sömn har jag gett upp hoppet om, knallade istället iväg till
systemet. Så ikväll ska jag slå klackarna i taket - Eller ja nått liknande..

Fick även köpa öl åt Mimmi. Så hoppas hon kommer hem i skaplig tid.
Är bjuden på en fest, men vi får se vart jag hamnar. Nu ska jag ta mig in
i duschen så man kan göra sig iordning någon gång. Cheers!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback