Full fart

Idag har jag och mamma tagit oss en sväng runt Eskiiiilstuna.
Vi har varit på ÖB, rusta, willys och sen fikade vi hos min moster,
det bjöds på rabarber paj och sås. Sjukt gott! Hann även med att
träffa Pernilla en snabbis, vi ses knappt alls längre. :( Hon hade
köpt strumpor och brända mandlar åt mig på malmamarken, tack!
14 par för 100 kr är ju som hittat, och det var välbehövligt. De flesta
jag har är trasiga. Nu kan jag slänga skiten. Fick lite annat smått &
gott som jag behöver till Kuggnäs, och så köpte mamma mat åt mig.
Hon tyckte inte att jag skulle behöva svälta - Så söt! Tusen tack. Skönt
att ha kylen full igen, det var ett bra tag sen.. Slipper jag tänka på mat
för efter kuggnäs kommer jag inte ha en krona kvar. Fattiglapp javisst.
Men det kommer bli askul, och Anna W kommer dit på fredagen weei. :)
Hon stannar nog tills söndagen och det är ju lysande - Då är skjutsen
fixad hem med. Nejni nu ska jag kika klart på Prison Break. Bye bye.

Kommentarer
Postat av: therese

jag fyller år den 8 augusti.. :) augusti kanske är en barnkalas månad.. :) iaf för dej o mig..

2009-07-28 @ 17:50:19
URL: http://nudirekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback