Hejsan hoppsan

Igår umgicks jag med Anna - Vi drack hemma hos henne först och sen drog vi
ner på Time Out ett tag. Lasse var vakt igår - Och Lasse gillar vi :D Blev inte så
långvarigt på TO pga flera olika anledningar.. Anna drog vidare till nån annan krog
medans jag gick på efterfest istället. Men vi hade ju kul sålänge det varade *flinar*
Efterfesten va också trevlig, förutom att musiken var skyhög och det gillade inte min
huvudvärk. Men efter lite mer öl så försvann den allt. Blev fyllebilder som vanligt men
dom lägger jag enbart upp på min bilddagbok - http://horrorhottie.bilddagboken.se
Ett mirakel att jag inte har haft sönder min kamera pålänge, men bra att ha försäkring
ifall nått skulle hända. Efterfesten blev lång som vanligt, och jag träffade även J igår.
Det va inte igår precis. Haha lika dryg som alltid! Nåja, jag är helnöjd över lördagen :)

Har även pratat massor med min fruga under dom senaste dagarna. Skönt att höra
att du lever och tur för dig att du har skaffat en ny mobil så man kan få tag på dig! <3

Kom hem för ett tag sen, har duschat, laddat upp bilderna och nu ska jag väll slösurfa
ett tag till innan jag ska krypa ner under täcket... Och så måste ja ringa Cat, hon verkade
vilja nått när hon ringde förut. (hade inget batteri då). Well, well thats all for today.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback