Internetshopping

Farligt att det finns faktura, nu har jag beställt från ellos, HM och halens..
Haha dock är det bara lite från varje, men endå.. Kände att jag var värd de.
Bland annat leopard sängkläder & handdukar, leggings, spetslinne mm..
Hett hett hett <3 Vill ha ett snyggt överkast också men har inte hittat nått..
Helst ska det ju vara leopard *flinar*

Om en vecka såhär dags är jag antagligen stupfull på Kuggnäs. Mwaaah.
Längtar faktiskt, men hade givetvis föredragit att få sova i nått annat än mitt
tält. Usch, kommer va olika kryp överallt.. Och för att inte tala om hur kallt de
är när man går och lägger sig och sen när man vaknar är det som en bastu.
Vidrigt! - Men va gör man inte, bättre än att sova på gräsmattan ;)

Ska ta mig en cigg nu och fundera på om det blir soffan eller sängen härnäst..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback