Just idag är jag stark - Just idag mår jag bra

Har varit på toppen humör hela dagen idag, vet dock inte varför?
Men det är ju knappast något att klaga över *flinar* Va iväg en sväng
med syrran och ungarna vid 12-tiden och först svängde vi förbi ÖB &
köpte delfiner till ungarna. (Sånna uppblåsbara man har i vattnet you know)
Sen gjorde vi ett tappert försök till att handla mat på Willys men det var helt
omöjligt med dom små huliganera. Så vi åkte hem istället. Handladet av
mat fick ske när Kim hade slutat jobba. Lugn och ro :) Fick syster yster att
köpa allt man behöver för att göra snickers, så imorgon ska jag dit och baka!
Haha, hon köpte det gärna sålänge jag gör jobbet. Inte mig emot så.

Jag blev helt frälst inne på ÖB av allt man kunde köpa till ett barnkalas.. Så jag
ska allt ha ett eget på min 21-års dag - Precis som vi hade hos Cat fast mer ;)
Ska ha sånna där tjusiga ljus på tårtan, fullt med ballonger, serpentiner och de
som hör till. Det kommer bli great! Haha ibland måste man få släppa fram barnet..

Och sist men inte minst: På onsdag ska jag träffa P igen, och det är efterlängtat
må ni tro *ler* Hoppas på fint väder så vi kan äta slagsta glass. Gottigottgott.
Och på fredag ska jag allt med på grillfesten - Så detta kommer bli en asbra vecka..

Nu: Tv, chilinötter & cigg.
Kommentarer
Postat av: Therese

haha glöm inte balonger och serpentiner på ytterdörren.. det ska ja ha när ja fyller år.. :) :) när fyller du då damen?

2009-07-21 @ 17:31:39
URL: http://nudirekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback