Morsan e okej

Idag har jag och Mimmi solat ännu mer - För i år satsar jag minsann på att
iallafall bli lite brun. Just nu är jag mest röd, här och där. Snyggt med ojämn
solbränna. Not. Men det kommer. Kilade även förbi bolaget och laddade upp
inför morgondagens bravader. Blir power meet trots allt, åtminstonde en dag.
Åker med bror min , dempa och lite annat löst folk. Det roligaste utav allt måste
vara att jag faktiskt fått med mig mamma *flinar* Tycker hon behöver komma ut
lite, så jag frågade om hon ville följa med. Sen ska det bli intressant att se min
bror dricka, han är nästintill nykterist. Dricker typ ALDRIG. Haha jisses, hur ska
det sluta. Nåja, tur att min familj redan vet hur jag kan bete mig under alkoholens
grepp. Haha. Fattas bara pappa och syrran sen hade hela familjen varit samlad..

Nähäni nu ska jag glo vidare på 24, reklam pausen är slut. Tjohej.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback