Skitsommar

Detta är nog den tråkigaste sommaren på väldigt länge. Är sjukt
pank HELA tiden - Kan inte göra ett smack. Jag vill åka bort, gå på
grönan, festa.. Vad som helst i stort sett men utan pengar så får man
sitta hemma i sin lilla skitlägenhet som är lika varm som en bastu om
dagarna. Ja, jag är bitter jävligt bitter. Med all rätt också. Usch, hoppas
allt att vi kommer iväg till Öland nästa torsdag. Då får man komma bort
lite åtminstonde. Nåja en sak är ju säker och det är att nästa sommar
ska jag ha ett sommarjobb. Får börja söka redan i början av nästa år.
Jobbar hellre än att bara sitta och glo dag ut och dag in. Det är helt
värdelöst. Puuuh va jag gnäller, Haha! Men kan ni klandra mig?

Det enda som verkligen är spikat är Kuggnäs, åker dit med min Cat.
Vet dock inte hur jag ska palla 3 nätter i ett äckligt tält, jag som är beroende
av duschen.. Kommer lukta skit, kommer må skit.. Hoppas att det är värt de.
Sen undrar jag hur mycket alkohol man behöver ha med sig för att det ska räcka
för 3 dagars festande? Hm, synd att man inte är lättpåverkad. Det hade blivit
billigt och bra. Härligt att tält-helvetet väger 16 kg?! I sånna här lägen ska man ha
en stark karl som bär allt åt en *flinar* Nåja, på nått sätt ska jag få med mig allt.

Nu däremot ska jag ta hand om disken - då förstår ni hur uttråkad jag är...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback