Snickersglass

Har börjat lugna mig lite efter fredagens händelser, men att glömma
det kommer jag tyvärr aldrig att göra. Nåväl, låg bara inne hela dagen
igår var redigt seg efter power meet. Och jag är inte så säker på att de
var värt det denna gång. Puuuh. Men nu blir det lugnt med drickandet,
iallafall tills slutet av Juli. Då har man lite att se fram emot <3

Var precis i affären, köpte snickerglass - Sjukt gott *flinar* Så ska strax
bänka mig framför tv:n och bara ta det lugnt. Imorgon fyller "lilla" Simon
år, att tiden går så fort. Så efter att mamma slutat jobbet så hoppas jag
att vi kan åka och köpa nån present. Sen blir det tårta och kalas :)

Nåväl, soffan nästa.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback