Likör 43 <3

Ååååh vilken söt mamma jag har, hon tyckte inte att jag skulle åka bort
utan att ha pengar på mobilen. Så hon laddade på den för 195 och köpte
även likör 43 åt mig - Happyface! Ska dricka så mycket orgasm att jag spyr.
*flinar* Sen bjöd jag mamma på tonfiskssallad, gott att äta nått lätt såhär på
sommaren. Och till efterrätt hade hon med sig en kladdkaka, inte fel de heller.

Nu är det massa strul gällande Kuggnäs för Cat's del, eller ja det är väll mer
eller mindre mitt problem också eftersom ja inte vill åka utan henne. Hon har
inte fått dom pengar hon blev lovad så nu försöker jag lösa det här på nått jävla
sätt. Men det ser inte ljust ut. Fan att det alltid är nått som ska krångla.........





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback