Lovely

Gick hem till mamma och blev bjuden på hemmagjord thai/kina mat,
hur gott som helst. Sen kilade vi ner till hamnkiosken och drack lite öl.
Mysigt att umgås med mamma - Händer ju inte så ofta. Och så erbjöd
hon sig att sponsra min resa till Öland, och lite extra pengar har ju ingen
dött av. Hon är guld min mamma! Vet att jag redan sagt det, men åh va jag
längtar tills vi kommer iväg dit. Har ingen aning om hur länge vi stannar...
Minst 1 vecka hoppas jag iallafall *flinar* Fan va kul vi ska ha Anna :)

Imorgon är det dags för att skriva på kontraktet för den nya lägenheten samt
säga upp den gamla. Mamma ska skjutsa mig, och så ska vi åka förbi ÖB.
Ska försöka hinna med en fika med Linn också, vi träffas aldrig längre.
Så det ska bli kul att snacka lite skit. Nä nu blir det tv för resten av kvällen,
är helt slut. Puss hej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback