Midsommar

Igår kikade vi på lägenheten och den var helt okej. Så mycket som man kan
förvänta sig av en ungdomslägenhet. - Så vi har tackat ja och hoppas på det
bästa.. Den hade även inglasad balkong, asnice! Får väll svar nästa vecka...

Idag är det midsommar, och hör & häpna - Det blir lugnt för min del. Jag och
Cat åker med mamma ut till husvagnen på Viboö. Vi ska äta sill, potatis och
allt annat som hör till & så blir det säkert nå grilla frammåt kvällen. Gött.
Fast vi väntar på en leverans bestående av 2 plattor öl och en flaska Vodka ;)
Så nått kul ska vi allt göra på lördag, buffelbinx lirar på Psycho Cruisers och
det är alltid kul att se dom MEN jag är inget fan av den där loppklubben. Är ju
nästan bara idioter som hänger där. Så vi får se vad vi hittar på då. Nej nu ska
jag ta mig en till macka och fortsätta lyssna på Cat's ljuva snarkningar. Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback