Pissväder

Härlig början på sommarlovet, bara regn och åter regn. Men det är väll det vi
kallar för svensk sommar. Var nyss på bolaget åt syster yster, hon hade inte
hunnit själv och jag skulle endå iväg och köpa cigg. Hon ska tydligen gå ut
ikväll, man kanske skulle haka på? Tror inte att jag har druckit med min syster
sen bröllopet - Och det var den 24 Januari. Hon är ju askul på fyllan så det lutar
åt att jag följer med, men det beror lite på med vem hon ska ut. Gårdagen bestod
av städ och tvätt hela dagen, har även fått upp mina fina tavlor. Bättre sent än aldrig.
Skönt att ha det fint här hemma, jag är ju ganska duktig på att stöka till så.. Haha.
Ska ta och diska upp det sen igår, så det inte blir en stor hög igen. Och fundera på
hur jag ska göra ikväll.. Hemmakväll eller utekväll?

Och svar till dig som kommenterade mitt förra inlägg om att soc inte ger bistånd
till folk som bor i 3.or? Hallå? Jag vet flera stycken som bor eller har bott i 3:or och
endå har fått pengar av socialen. Dessutom är det en ungdomslägenhet och kostar
ca 3400 i månaden. Nästa gång får du gärna skriva ditt namn också, så jag vet vem
jag pratar med. Prupp!
Kommentarer
Postat av: pizliz

haha nopp det där har jag icke kommenterat!:O

2009-06-12 @ 16:14:19
Postat av: Thina

Det dom inte betakar är ju hyran över en viss summa, så kostar inte en 3 mer än det du skrev så är det klart att dom betalar! Det är typ över 4800 eller nåt sånt som dom inte betalar!



Fast det vet du säckert:-)



2009-06-14 @ 09:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback