Sommarlov

Ja nu har vi haft våran skolavslutning, med sång, tårta och rektorns snack.
Det var lika kul som vanligt - Eller inte. Men hur som helst så är det sjukt
skönt att kunna säga att vi faktiskt har sommarlov nu. Hejja sovmornar.
Men endå, jag kommer nog vara rätt rastlös skulle hellre ha ett jobb och
tjäna massa pengar.. Fast det är ju lättare sagt än gjort att få ett jobb nu.
Påtal om skolan så får jag iallafall gå upp till 2:an till hösten, gött mos.
Tror faktiskt det kommer bli roligare då, klassen kommer vara mycket
bättre. Mimmi och jag hamnar i samma klass och kanske Anna också.
Slipper förhoppningsvis mestadels av hönsgården, tacka fan för det.
Nu hinner man vila under sommaren och skaffa motivation till att plugga.

Idag rullade skatteåterbäringen in på kontot, det var inte många kronor
men allt är bättre än att behöva betala tillbaka. Jag är uttråkad som vanligt,
vill hitta på något men dom flesta verkar ha annat för sig idag. Mwaaah nu
har jag iallafall raggat sällskap till affären, mamma följer med. Så nu ska
jag byta om och kila iväg. Tjingeling.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback