Sönderbränd

Allt med lägenheterna är fixat nu, skönt att ha det gjort. Och jag ser verkligen
fram emot flytten den 1:a Oktober. Mamma skjutsade mig så det gick relativt
fort, och så åkte vi förbi ÖB en sväng. Hann inte mer än att komma hem och
äta innan jag tog bussen ner på stan igen. Mötte upp Mimmi och så gick vi en
sväng på stan. Passade även på att hälsa på far min, inte ofta jag orkar åka dit.
Han har ju flyttat och bor inte lika centralt längre.. Men det var trevligt, lite skitsnack
och massa cigg gick åt. Mimmi följde med mig hem sen, vi finner liksom ingen
mening i att sitta själva och tråka - Då kan vi lika gärna göra det tillsammans ;)

Hallelulja, min årliga "solbränna" är här. Vi solade mellan 10.00-12.00 idag och
min rygg och mina axlar är helt sönderbrända. Är röd som en kräfta! Haha men det
är det värt, att jag aldrig lär mig. Ska sola mer för i sommar vill jag faktiskt bli brun
för en gångsskull. Vi åkte med Carola & ungarna till Ängsholmen men det blev inget
bada för min del. För mycket folk för att jag ska visa mig i badkläder.. Påtal om det så
fick jag mina nya shorts idag, passar utmärkt! Bikinin däremot skall skickas tillbaka.
Får spana efter någon på stan. Det blir ytterligare en sväng till nån badplats ikväll,
och då jävlar då ska jag bada jag med....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback